Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

Rutin İyidir :)

 Her zaman derim rutin iyidir diye. Allah rutinimizi bozmasın . Amin. Neden derseniz bazen sıkıcı gelse de büyük sorunlarınız yoktur. Gündelik işlerle uğraşır durursunuz. Yapı olarak kıpır kıpır da olsam sade bir hayatı tercih ediyorum. Şu hayattaki en büyük hedefin bir gün ev hanımı olabilmek. Gülmeyin bana .Anlatsam ağlarsınız halime :))

Çalışıyorum ama gönlüm hep evde. Sonuçta her ne kadar kendi işimizde çalışsamda ev işlerini kendimi ve oğlumu sürekli ihmal ediyormuşum gibi bir his oluyor içimde. Bunların haricinde kendime de bir sürü angarya çıkarıyorum ya da o angaryalar bişekilde beni buluyor :)

Neyse bu masal daha bitmez. Rutine nerden bağladın derseniz  : Bende daha sakin daha rutin bir hayatım olsun , sabah kalkayım eşimi işe göndereyim çocuğumu okula bırakayım (bunları zaten yapıyorum ama ) sonrasında evimi toplayayım , yemeğimi yapayım (bunları şimdide yapıyorum ama ) öğleden sonralarım bana ait olsun el işlerimi yapayım , kitaplarımı okuyayım (bunları da yapıyorum ama ) arkadaşlarıma gideyim kahveler içeyim sohbetler edeyim (bunları da yapıyorum ama ) istiyorum. E bak bunları zaten yapıyormuşsun demeyin :) Yapıyorum ama bir koşturma içinde hayatım. Her şeye yetişmeye çalışıyorum ama her gün farklı bir şeyden feragat ederek. Öğleden sonralarım benim olsun. Sevdiğim uğraşları yapmak için gece 2 lere kadar oturmamayım istiyorum.
Buna da şükür tabi. Koşturmacalı da olsa benimde bir rutinim var. Allahım sağlık sıhhat versin diğerleri hallolur gider gerçi ama gönül istiyor işte naparsınız :))
Bu arada bizim  her pazar rutinimiz ailecek kahvaltı yaparız :) Bu değişmez. Ne olursa nerede olursa olsun :)
Dedim ya rutin iyidir diye :) Allah rutinimizi bozmasın :)
Aşağıdaki gözleme bu pazarki kahvaltımızdan , içine taze soğan yaprakları ve peynir koydum , kesinlikle tavsiye ederim . Oğlum tüm otları yemesine rağmen maydanoz sevmez onun yerine yeşil soğan koydum bende. Yok böyle bir lezzet :)
Yanına da kendi köy  tavuklarımızın dopdoğal yumurtalarından haşladım. Değimeyin keyfimize :))
Aslında geçenlerde ilk defa mis gibi çilek reçeli de yaptım ama bizim evde kimse reçel yemez. Misafirlerime ikram ederim bende .Pazarda minicik minicik çilekler vardı.Amca bitiriyormuş 2,5 kg kadar vardı hepsini 1 kg parasına verdi. Yok amca bana çok gelir başkasına verirsin dedim ama ısrar etti :)) Bende kıramadım sonra reçel yaptım çok lezzetli oldu :))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder