Sayfalar

26 Temmuz 2013 Cuma

Yeni Cep Telefonu Kılıfım

Daha önce yapmış olduğum kılıfımdan da memnundum ama siyahtı sonuçta :) Benim gibi rengarenk adama renkli kılıflar lazım dimi ama :) 
Dün akşam sahuru beklerken az kalmış ipimle yapsam yapsam ne yapsam diye düşündüğüm bir anda çıktı ortaya. Sahurda ördüm sabahta diktim :) 


Telefon içindeyken kapalı hali ...


Arkası :) Yine içinden kurdela diktim ki telefonu çekerek çıkarmak kolay olsun .Hatta bu defa halka geçirdim .Çünkü anahtarlık falan takabilirim , çantamın kenarına iliştirebilirim. Cebim olmadığı zamanlarda boynuma asabilirim :) Üstelik halkadan tutup çekmek daha kolay :)  Çok amaçlı :) 


6 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. This is really awesome. I'd like to try to make like this for my cell phone. Thanks for sharing. cep telefonla

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş güle güle kullanın. sizi takip etmek isterim ama izleyiciler gadgetini göremedim. bende bloguma beklerim, :)
    http://byhandeerdede.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim. Sağda en üstte izleyicler ama bir sorunmu oluştu siz baktığınızda bilemiyorum. Şu anda duruyor ve çalışıyor. Bende en kısa zamanda ziyaret edeceğim blogunuzu :)

      Sil
  4. Elinize sağlık Çok güzel bir tasarım olmuş.Çokta şık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .Beğenmenize sevindim.Gecikmeli cevap için ayrıca özür dilerim :)

      Sil