Sayfalar

4 Şubat 2014 Salı

Mutfak Önlüğü ve Şapkası

Bu dikiş makinam bozulduğu sıralarda dikmiş olduğum bir ürün. Öğretmenler günü geldiğinde oğlumun ilk öğretmeni Nurcan Hanım için özel bir hediye yapmak istedim. Yapmak istedim derken gerçekten kendim yapmak istedim. Kendisi bizim 2 yıldır öğretmenimiz ve biz onu çok seviyoruz .Ben de 2 yıldır sınıf annesi olarak kendisine özel günlerde diğer arkadaşlarımla beraber daha çok maneviyat içeren sürprizler hazırlamayı çok seviyorum :) Yine ne yapsam derken aklıma önlük dikmek geldi. Geldi ama hiç mutfak önlüğü dikmedim. Elimde örnek yok (aslında varmış ama ben kullanmadığım için aklıma gelmemiş :) ) Nasıl yapayım derken internette yapılışını anlatan blogger arkadaşlardan okuyarak öğrendim :) (yaşasın bloglar )

Kestim biçtim . Ama daha özel olmalı nasıl olmalı derken önüne keçe ile isim yazmaya karar verdim :)


Sonrasında ortaya çıkan sonu :) Tabi öğretmenimizin eşinide unutmadım.Kepleri 2 adet yaptım .Önlüğe de ikisinin birden ismini yazdım. Kendisi bizim okulumuzun rehber öğretmeni ve takıldığımız her konuda imdadımıza yetişiyor. Ayrıca yemek yapmayı da seviyor :) 


Önlüğün dikiş kısmı biraz meşakkatli oldu .Benim makinemin ilk bozulduğu sıradaydı .Bir kısmını kursta diktim bir kısmını bir arkadaşta birazını başka bir arkadaşta diktim :)) Ama her şeye rağmen çok güzel oldu. Aynı gün diğer veli arkadaşlarımızla yine bir sürpriz hazırlamayı unutmadık. Sürpriz bir pasta yaptırdık. Çocuklar yemekteyken sınıfı hazırladık. Çocuklardan sonra gelen öğretmenimize güzel bir sürpriz oldu. Beraber çocuklarımızla yedik içtik eğlendik :) 




8 yorum:

  1. ellerinize saglik ogrermeniniz cok sansliymis kendi isminde bir onlgu oldu ;)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullansın seninde ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ben de önlük yapmayı çok istiyorum ama dikiş bilmediğim için kalıyor.Sadece birşey de bulamadım alsam da süslesem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda dikmesi cok kolay.Asil is onu susleyip ozellestirmekte .Sen kumasini hazirla bende yardim ederim ; nette de bir suru adres var fotografli anlatan :))

      Sil
  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş sahibide iyi günlerde kullansın önlükte hangi tür kumaş kullandınız öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğeniniz için. Önlükte duck kumaş denilen kalın kumaştan kullandım.Duck kumaşlarda 5 yıkamaya kadar leke tutmazlık özelliği var malum. Mutfak önlüğü için ne derece kullanışlı olur bilmiyorum tabi. Ama genelde mutfak takımlarını ve önlüklerini bu kumaştan dikiyorlar :) Şimdilerde kot kumaştan mutfak önlüğü dikmek istiyorum .Ama bakalım ne zaman başlayabileceğim :)

      Sil