Sayfalar

7 Nisan 2014 Pazartesi

Katılmadım Ama Takipteydim :) Heyecanlı Çekirgeler Etkinliği :)

Severek takip ettiğim blogger İrem Hanım'ın başlatmış olduğu heyecanlı çekirgeler etkinliği bitti. Ben etkinliğe katılmadım. Zira o kadar becerikli değilim. Ama henüz :) Basit bir kalıptan farklı tasarımlar ortaya çıkaracak kadar da yeteneğim yok :)) Ama bende heyecanla takip ettim etkinliği. Bitmesini merakla bekledim.Sonunda bitti. Gömlekler bluzlar yayınlandı.
Ben her birini çok beğendim. Bazılarına hakikaten aynı kalıp mı dedim :)
Kısacası çok çok verimli bir etkinlik oldu. Katılan tüm arkadaşları tebrik ediyorum.Hem güzel dikişleri için hemde benim gibi acemilere ilham oldukları için. Şimdi ben bu linki buraya neden koydum sanıyorsunuz. Sadece size göstermek için mi (ki beni izleyen hemen hemen tüm arkadaşlar kendikdik.com u izliyordur zaten :) ) Tabiyki hayır :)
Buraya koydum çünkü çok beğendiğim model var. Esinleneceğim şurası bende şöyle yapayım diyeceğim çok örnek var :) İrem Hanım'ın blogu çok aktif. Ben ayda yılda bir yazabiliyorum .Onun için linkler burada daha güvende. Kaybolmazlar hemen bulunurlar :))


http://www.kendindik.com/2014/03/tek-kalip-onlarca-farkli-tasarim.html  Etkinliğin başlama hikayesi :)

http://www.kendindik.com/2014/04/heyecanli-cekirgeler-etkinliginde-sona.html  Etkinlik devam ediyor :)

http://www.kendindik.com/2014/04/heyecanli-cekirgeleriz-biz.html  Etkinlik bitti.Dikkat bol bol güzel foto içerir :)

Aslında bir kaç fotoğraf koymak isterdim ama haberleri olmadığı için izinsiz koymayı uygun bulmadım.En iyisi siz gidip etkinliğe katılan arkadaşların diktiği birbirinden güzel kıyafetlere bakın :))

3 yorum:

  1. Harikasınız! Bir dahaki etkinlikte saha yanı tezahuratı değil, aktif oyuncu olmanızı bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tek parçalı bir etkinlik olursa belki katılabilirim ama böyle hem kafa yoracak hemde dikiş tecrübesi isteyen etkinliklera anca kedinin ciğere baktığı gibi bakarım ben :)) Zira henüz pek bi acemiyim :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim. Bende hemen geliyorum iade-i ziyarete :))

    YanıtlaSil