Sayfalar

13 Mayıs 2014 Salı

Yeni Dikişler Yetişmeyen İşler İnstagram :) Ortaya Karışık

Her yılın bu zamanı işlerimiz yoğunlaştığı için ben hiç bişeye fırst bulamam :)) Ne dikişe ne gezmeye ne arkadaşlarımla bir yere gitmeye :)Ama yapacak bişeyyok.Yılın sadece şu 3-4 ayında yoğunluk olduğu için ekmek parası deyip katlanıyoruz :) Ama dikiş benim için terapi demiştim ya dikmeden duramıyorum ki. Arada derede gece yarısı da olsa bişeyler dikmek deşarj olmamı sağlıyor :) Hatta balkonuma istasyon diyorum ben. Hem deşarj oluyorum orada hem de şarj :))

Bu postun bir konusu  yok . Ortaya karışık olsun madem .

Bismillah deyip başlayalım :)

Bol bol havlu diktim. Taa izmirde eltime bile gönderdim ama nedense hiç fotoğraf çekmemişim :) Baykuşlu diktim / muzlu / soğanlı / matruşkalı / ağaçlı ohoo bissürü :))



Bu en sevdiğimiz pantolonumuz :) Sürekli üzerinde oğlumun :) -Evrim Pantolonun çok güzelmiş- dediklerinde -annem dikti- diyor ya işte o an onun gülümsemesini görmek dünyaya bedel :) 


Bu da ondan bir önce diktiğim pantolon .Hatta eskidi bile dizlerine baksanıza :) Bunu da çok seviyor ama henüz hiç bişey dinozor sevgisinin önüne geçemedi :) Beller yine eşofman tipi :) Dar paça .Üst kıyafetini genelde dışında bırakıyoruz eteklerini .Beli görünmüyor. Böylece hem rahat hem şık oluyor .Üstelik her iki kot kumaşı da ince yumuşacık likralı rahat kumaşlar. Eşofmandan farkı yok yani rahatlık bakımından :) 


Balkonumuzdaki asmamız .Bi sürü üzüm salkımı var üzerinde :)



Oğlum bana kuru çiçek toplar getirir de ben evdeki en minnak vazoyu bulup en yakışan yere koymazmıyım hiç :)) 


Bir de bundan yaptım (adını unuttum ) ama ev ahalisi sevmedi. Aslında güzel oldu ama bizimkilerin bu taraklarda bezi yoktur. Kurabiyeymiş tatlıymış hiç onlara göre değil :) Varsa yoksa dondurma :) 
Tarif netten :) 1 çay bardağı şeker 3 çay bardağı  hindistan cevizi 3 yumurtanın beyazı .Sadece bu kadar .  Yoksa şeker yerine yağmıydı acaba . Şu 3 tane malzemeyi bile unuttum ya helal olsun . Siz bana güvenmeyin internetten bakın tarifine. Yapanı seveni çok.Ama bizimkiler sevmedi maalesef. Ondan sonra niye mutfağını geliştirmiyorsun oluyor :) Nasıl gelişsin ki. Yaptığını yiyen yok :) 


En sevdiği dinozorlu pantolonuyla yeni dinozorlu gömleğiyle oğlum :) Gömlek biraz uzundu . Boyundan kısalltım. Yıkanmasına rağmen çekmedi çünkü :) Yine elim değdi yani :) 



Sıcak sıcak makinadan yeni çıkan :) Çok sevdiğim bir dostumun kuzusu için diktim. Dün akşam bitti :) 
Kumaşın hikayesini sormayın .Hiç giyilmeden 3 kere kimlik değiştirdi garibim kumaş :)) 


Bunlar bitenler .Birde bitmeyen yarım o kadar iş var ki :) Hatta etkinlik pantolonumu bile bitirmedim. Gerçi benimki pantolondan çok kumaşı nedeniyle eşofmana benzeyecek ama olsun .Azimle yetiştireceğim inşallah :) Sevgili Çiğdem (http://www.dikisdersi.com ) perşembe cuma toplayalım resimleri demiş.O güne yetiştireceğim inşallah :)) 
Yetişmezse de eşime bir eşofman diktim .Güzelde oldu hani :) Onunla katılırım artık etkinliğe :) Olurmu olur :)



1 yorum:

  1. Ortaya karışık olmuş, pek de bir güzel olmuş :)
    Şimdi her birine ayrı ayrı yorum yazarsam bir post da ben yazmış olurum burda :))) Ama şu kadar söyliim böyle ordan oraya zıplayarak yazılan postları okurken rahatlıyorum sanki. Garip!
    Ha bir tek sey söyleyebilirim. Allah kolaylıklar versin ama arada bir göster bize de gül yüzünü, özletme çok fazla :)

    YanıtlaSil