Sayfalar

16 Mart 2015 Pazartesi

Ana Oğul Kombin :)


Hep kız hep kız hep anne kız .Yeter ama düşman mı çatlatıyorsunuz bilmiyorum ki. Ne yani bizim oğlumuz var diye takım giyemezmiyiz. 
Öyle bir dikeriz öyle bir giyeriz ki şaşar kalırsınız :) İnanmadınız mı yoksa ? Buyrun o zaman resimlere :) 





Kombinimizi nerde mi giydik ? Oğlumun bir sınıf arkadaşının doğum gününde giydik. Partiden sonrada sahile indik , deniz havası aldık geldik . 

Kumaşımı baykumas.com dan almıştım. Epey olmuştu ancak sıra geldi. 
Dikim aşamasında da bir kare çekmişim instagram için  :) 


Kalıplar oğlumun ki Creazon dergisinden benimki Burda dergisinden Ama benimki sorunlu.38 beden ama epey daraltmak zorunda kaldım. 


Bu arada sabah yürüyüşlerimiz tam gaz devam. havalar iyice ısınıp sıcaktan çıkamayacak duruma gelene kadar devam etmeyi düşünüyoruz. 






6 yorum:

  1. ohhh iyi yapmışsın çok da yakışmış ama bak şimdi de be kıskandım acaba bende iki oğlumla birlikte kombin yapmak için bir şeyler mi diksem ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tabiyki hemen yapmalısın bence oğullarınla bir kombin .Hatta ana oğul kombinleri ana kız kombinlerine rakip olsun :))

      Sil
  2. Ne de güzel giymişsiniz ana oğul. Çok da yakışmış ikinize de. Yürüyüşleriniz de çok hoşuma gitti. Aslında hepimiz yürüyüşler için zaman ayırmalıyız. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım . Sabah biraz erken kalkmak yeter aslında , yarım saat bile yürümek iyi geliyor. O güne pozitif başlıyorum ben oksijen alınca :))

      Sil
  3. Ne güzel renk o öyle! Ana-oğul çok yakışmış pantolonlarınız maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşkkürler Begüm :)) Renk güzel ama kumaş zorladı. Kot gibi ama çok atan bir kumaş kenarları.Overlokta olmayınca hep attı . Şimdi içinden sülfile geçicem uzun ömürlü olsun diye :)

      Sil