Sayfalar

27 Mart 2015 Cuma

ÇOCUK KIYAFETİ DİKİŞ ETKİNLİĞİ 1






Geleneksel Çocuk Kıyafeti Dikiş Etkinliğimizin duyurusudur :) 
Geleneksel dediğime bakmayın :) İlki olabilir ama belli mi olur belki sık sık yaparız :) 
Bloglardaki etkinlikleri çok seviyorum. Bunun yanında dikmeyi en çok sevdiğim kıyafetler çocuk kıyafetleri .Ee ne yapmak lazım. O zaman Çocuk Kıyafeti Etkinliği düzenlemek lazım :) Benim düzenleyeceğim etkinlik anca bu olur yani.

Şart falan demek istemiyorum ama kurallar olmalı sanırım :)

1-Herhangi bir çocuk kıyafeti olabilir.
2-Kendi çocuğumuza dikmek zorunda değiliz. Hatta başka çocuklara da dikelim ki onlarda sevinsin .
3-Mart ayı sonuna kadar malzemelerimizi toparlarsak (nazlanmayın 5 günümüz var ) 23 Nisan etkinlik bitiş tarihi olsun . 23 Nisan  Çocuk Bayramı bizimde etkinliğimizin son tarihi olsun :)
4-Bloglarımızda (blogu olmayanlarda facebook hesaplarında olabilir ) yukarıdaki resimle duyurusunu yapalım.
5-Blogumu veya etkinliğe katılan diğer blogları izleme şartı  yok ; ama izlerseniz memnun oluruz :)
6-En önemlisi : Bu postun altına katıldığımızı belirtmek :)
7-Çalışmalarınız bittikten sonra beni de haberdar edin ki buraya da  ekleye bileyim :)

Hepimize kolay gelsin o zaman :) Boş dikişli günler diliyorum hepimize :)


Bu etkinlikte beni yalnız bırakmayan arkadaşlar :))) 

1-Mesgul Anne
2- Benimsel
3-Begüm Şen 
4-Bahar Yorgun 
5-Türkan Engin 
6-Mahzun Prenses 
7-Pınar Sakin Çalğan
8-İlknur Yağmur 
9-Cemile Pehlivan
10-Mevlüde Türk
11-Neslihan Eryüksel 
12-Uğur Böceği
13-Siyah Dantel
14-Dikiş Dersi Çiğdem :) 
Sevgili Çiğdem beni yazma yetişirsem süpriz olsun dedi ama ben yazdım yine de :) Mutlaka küçük de olsa bişeyler bekliyorum. Muhteşem olmasına gerek yok :)
15-Bez Torba
16-Ayşe Yetim 
17-Oblem Özlem :) 
18-Hande Erdede
19-Nurs Butik
20-Kumaşça
21-Yaşam Notları
22-Dikiş Terapi
23-Tuğ Çe
24- Sebahat Sayın 
25-Hasret Kuptan 
26-Yasemin Özoğlu 
27-Arzu Gündoğan 
28-İkitanem Ve Biz 
29-Macellan 
30-Tuğba İrem
31-İğne İplik 
32-Gülcee
33-Hobimanik
34-Agrippina
35-Başçavuş
36-Onlar Uyurken
37-Fatma Aydın 
38-Nafi 
39-Elma Şekeri 




Eklemeler :
1--18 Olduk bile. 23 Nisan için 23 dikiş sever buluşabilecek miyiz acaba :) Çok az kaldı .İstersek olur bence :)
2--21 olduk arkadaşlar. Keşke 2 kişi daha eklense ne güzel olur :)
3--Waoww 25 kişi olduk :))
4--Heyyy 31 kişi olduk :)
5-40 kişi olurmuyuz acaba :))













74 yorum:

  1. Sanırım 23 nisan'a kadar arkadaşların torunları için bir kıyafet dikebilirim. Teşekkürle.

    YanıtlaSil
  2. Eminim çok güzel şeyler dikeceksin canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de dikmek istiyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Neden olmasın Zaman konusunda sıkındı olabilir ama biz kadınlar birşeye evet dersek o zamanı ne yapar eder hallederiz.:)))

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , hem bloguma hem etkinliğe :) Hemen ekledim listeye sizi de :)

      Sil
  5. Ayyy ne iyi oldu bu etkinlik, 3 cici prensese birseyler dikmem lazimdi ama hic baslama hevesim yoktu. Bu gaz iyi oldu, bende varim:))

    YanıtlaSil
  6. Aaa ben de varım ,dikiyorum da zaten blogumda da paylaşıyorum hemen..))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım :) Kolay gelsin , 3 tane birden dikeceksin umarım :P

      Sil
  7. Hmm neden olmasin kiiii.. Bu aralar cocuk/bebek kiyafeti dikmek istiyorum ama araya biseyler geciyor hep. Bu bana vesile olur en azindan.. Kokay gele hepimizeeee 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Hatice :) Uüğur böcüklü bişeyler çıkarmı dersin :)

      Sil
    2. Vallahi minnaklar icin ugurbocekli biseyler cikar mi bilmiyorum. Siparis arasinda bitane diktim ama böcüksüz 😁

      Sil
  8. Ben zaten 2 ayrı kişiye hediye olarak dikecektim iyi denk geldi ben de varım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika :) Hoşgeldin Seda. 14 kişi olduk bile :))

      Sil
    2. ben de katılmak istiyorum geç kalmadım değil mi

      Sil
    3. Yok yok geç kalmadınız . Hoşgeldiniz. Hemen ekliyorum listeye sizi de :)

      Sil
  9. Bende katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiyki . Hoşgeldiniz.Ekledim bile listeye :)

      Sil
  10. heyoooooo bende varıımmmm bendeeee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh be nerelerde kaldın canım yaa :) Hemen ekledim listeye :)

      Sil
  11. Merhaba bende katılıyorum etkinliğe duyuruyuda hemen yapıyorum bloğumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen duyurmuşsunuz :) Ekledim sizi de listeye :) Kolay gelsin şimdiden :)

      Sil
  12. Merhaba, bloğumda duyuru yaptım,ben de katılmayı istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , hoşgeldiniz :) Eklendiniz bile listeye .İyi dikişler diliyorum :)

      Sil
  13. Ben pek fazla dikiş bilmiyorum. Ama yrni eni merak saldım çok güzel bir erkinlik. Katiliyorum şimdi blogumda Da duyurucam. bakalım yapa bileciyimmii? Yeni bloglar tanişmak çok güzel. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz etkinliğimize . Dikişte çok usta olmanıza gerek yok zaten :) Az da olsa çocuklar için bişey dikmek yeter. Maksat beraber dikelim , çocuklar sevinsin :) Kolay gelsin şimdiden :)

      Sil
  14. Blofumda da duyurdum. Çok heyecanlıyim

    YanıtlaSil
  15. annem yanımda olduğundan bir süredir aktif kullanamıyorum ama inşallah duyurusunu haftaya yapıp yetiştireceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini sıkma canım :) Daha koca 20 günümüz var :)) Ne güzel annen yanındayken tadını çıkar. Bol bol onunla vakit geçir. Dikiş her zaman olur. Benim anneciğim de yakında geliyor yuppi :))

      Sil
  16. Ben de, ben de katılmak istiyorum, en sevdiğim şey zaten çocuk giysileri dikmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak payda da buluşuyoruz ne güzel değilmi :) Benimde en sevdiğim dikiş çocuk giysisi :) Hemen ekledim listeye sizi de :)

      Sil
  17. Katilmak istiyorum. Umarim yetiştiririm:-//
    Blog yok; facebook: Tug Çe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi bulamadım , ama sorun değil . 23 Nisana yetiştirir ya , Daha 18 gün var :)

      Sil
  18. Bu sıralar kızıma yazlık kreasyon hazırlamaya niyetlenmiştim zaten .Pantolon da olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiyki olur . Çocuk kıyafeti olsun yeter. Ve 23 Nisana yetişsin :) Hoşgeldiniz bu arada :)) Ekledim sizi de listeye.

      Sil
  19. Bende bu güzel ekinliğin bir parçası olmak istiyorum mümkünse :)
    http://designbyhasret.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oluruz :) Hoşgeldiniz .Eklendiniz bile listeye :)

      Sil
  20. bende katılıyorummm :)) http://yaseminbasagozoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  21. Canım bende duyurdum Etkinliğe Katılmak istiyorum elsamarzu.blogspot.com :)))

    YanıtlaSil
  22. merhabalar bende katılmak isterim umarım geç kalmamışımdır , Çiğdem hanımcımda gördüm hemen geldim duyurumu hemen hazırlıyorum ...Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. merhaba bende katılmak isterim.Sevgiler...
    adresim:)https://macellann.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  24. Aceminin ama ben de Katılmak istiyorum.umarım geç değildir adresim www.rengarenkblog.wordpress.com

    YanıtlaSil
  25. bende katılmak istiyorum 23nisana da denk gelmiş güzel düşünmüşsünüz bende dikip dikip paylaşamayanlardanım böylelikle mecbur paylaşırım :)

    YanıtlaSil
  26. bende varim bendedeee blogum henuz yok ama olacak instagram hesabim gulcehandmade benide ekleyiiiiiiiiiinnnn

    YanıtlaSil
  27. Bende katılayım bu kadar şirin bir etkinlikle kışın yorgunluğunu atarız belki üzerimizden... sevgiler :))

    YanıtlaSil
  28. Ben yaptım ben yaptım. Ilk ben bitirdim sanırım. Teşekkür ederim sayende ilk anne kız kombinimi dikmiş oldum.http://pinarsc.blogspot.com.tr/2015/04/hep-cok-ozenmistim-su-anne-kz.html

    YanıtlaSil
  29. Ben yaptım ben yaptım. Ilk ben bitirdim sanırım. Teşekkür ederim sayende ilk anne kız kombinimi dikmiş oldum.http://pinarsc.blogspot.com.tr/2015/04/hep-cok-ozenmistim-su-anne-kz.html

    YanıtlaSil
  30. merhaba ben yeni gördüm etkinliği tam da kızıma etek dikmeyi düşünürken süper oldu ben de katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  31. blogum yok instagram hesabım sarikayaasiye anne kız katılacagız inşallah

    YanıtlaSil
  32. bende katılıyorum. adeta kendimi sırtımdan itekliyorum.
    zira dikişten çok soğudum umarım bu etkinlik bana yeniden sevdirir.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , eklendiniz :) Bu arada blogunuzu ismi çok güzel :)

      Sil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Bende varım beni unutma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh be nihayet :) Yolunu gözlüyordum valla :) Nerdeyse yazıcaktım sana neden gelmiyosun diye :))

      Sil
  35. beni de ekleyin lütfen. sizin ilk etkinliğiniz, benim de bir etkinliğe ilk katılışım. zeynep taşan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler .Son katılımcı olarak listeye eklendiniz :)

      Sil
  36. Bende katılmak istiyorum geç kalmadıysam benide eklermisinizz. Bende 23 nisan için 9 ilköğretim öğrencilerine etek dikeceğim onlarla katılmayı duşunuyorum etkinliğee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son katılım tarihimiz aslında 13 nisan dı .Ama siz çok güzel bir vesile ile katılıyorsunuz etkinliğe. Seve seve ekledim sizi de listeye. Kolay gelsin şimdiden :))

      Sil
  37. Üzgünüm, iki haftadır evde olmama rağmen rahatsızlığım nedeniyle bugüne kadar hiç bir şey dikemedim. Bugün başladım yavaş yavaş. Hafta sonuna yetiştirebilirsem yine de ileteceğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun . Önemli olan sağlık. Ama yine de henüz bitmedi etkinlik. Daha bitiremeyen veya resim gönderemeyen çok arkadaş var. Sizde sağlığınız müsade ederse devam edin lütfen .Henüz vakit var. Sevgilerimi ve acil şifa dileklerimi gönderiyorum :))

      Sil
    2. Ya da en kötü ihtimal yetişmezse sizin son diktiğiniz o güzel elbiseleri dahil ederiz etkinliğe :))

      Sil
  38. Ben de uzatılsın istiyorum, çok rahatsizim bu ara , dikişle hiç ilgilenemedim. o yüzden kusura bakmayın dikemedim hala ama en kısa zamanda en azından kızıma diktiğimi ftoğraflayınca katılmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur Hanımcım çok geçmiş olsun.Umarım şimdi daha iyisinizdir.etkinliğimiz dönem itibariyle herkesin yoğun olduğu döneme denk geldi.Ama sorun değil geç de olsa kim ne diker bitirirse kabul , hepsini yayınlayacağım :)) Sizinkini de bekliyorum :)

      Sil
  39. Çoook özür dilürim. Katılamadım. Bazı sorunlarim vardı.
    Sizi çekilişime davet ediyorum.

    YanıtlaSil