Sayfalar

22 Mayıs 2015 Cuma

Su Şişesi Kılıfı ,Su şişesi Taşıma Çantası Adına ne derseniz Kabul :)

Oğlumun okulunda bu sene sebilleri kaldırdılar. Öğretmeni matara istedi. Ama bizim elimizde 3 tane matara var ve üçünden de memnun değildik.Yeni bir matara alayım dedim , iyisi kötüsü koku yapanı yapmayanı derken karar veremedim.En iyisi bile neticede bana zorluk çıkaracaktı sağlıklı olmayacaktı. Bende daha önce görmüş olduğum bir fikirden yola çıkarak su sişesi kılıfı dikmeye karar verdim :) Her gün taze taze koyarım suyunu yanına diye düşündüm.
Peki nerde mi gördüm internette çok var demiycem , zira ben 3-5 tane gördüm. Ama ilk gördüğüm ve çok beğendiğim sevgili Gonca 'nın yaptığıydı.
Blogu burada : ornitorenkhandmade.wordpress.com
Yapmış olduğu kılıfın linki ise : http://ornitorenkhandmade.wordpress.com/2014/05/27/su-sisesi-tasiyici-ve-bir-gezi-oykusu/

Burdan yola çıkarak bende oğlum için diktim bir tane . Dikeli epey oldu , diktiğimden beri nerdeyse her gün kullanıyor . Sanırım ben böyle çok kullanacağımız şeyler dikmeyi daha çok seviyorum :))







Dikişler biraz özensiz olmuş kabul ediyorum , ama deneme yanılma yöntemiyle kestiğim için böyle oldu.İçinde kullandığım kırmızı astarı bir tık daha küçük kesmeliymişim .Ben aynı ebatta kestiğim için biraz büzüldü için de :)) Ama olsun kullanıma engel değil. Ben astarlı diktim dik ve düzgün dursun diye ama siz kalınca bir kumaştan dikerseniz astara gerek kalmaz.Dikiş kısımlarını da biye ile temizleyebilirsiniz. Hatta ilerleyen zamanlarda isme özel bu şişe kılıflarından dikmeyi düşünüyorum bakalım :) Bir kaç arkadaşım çocukları için istedi çünkü. Çocuğun ismini de yazdığımdan üzerine karışma kaybolma durumu olmaz :)



4 yorum:

  1. Cok guzel olmus, ama isim yazmak daha bir guzel olmus. Kaybetse bile bulan getirir:) Acaba sinifida mi yazsan daha cabuk bulur bulan kisi:) Tamam kabul ediyorum, abarttim biraz. :)

    YanıtlaSil
  2. Bence hiç acemice görünmüyor, çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş :) Bloğunuzu yeni keşfettim :) Çok renkli bi bloğa benziyor, alıyorum takibe. Sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Ancak bu plastikler zehir saçıyor, suyun o plastikte ne kadar süre kaldiğı meçhul.Bu yüzden plastik kaptaki içerikten muhakkak suya geçiş oluyor.Cam şişeleri tercih edersek daha sağlıklı olur.Ben de kılıf diktim ve cam şişe kullanıyoruz.ara ara kendi yaptığım sirke ile çalkalıyorum.Suyu canlandırmak adına bağırsak sağlığını korumak amaçlı suyuna iki damla da sirke damlatıyorum...

    YanıtlaSil